הדרך לפתיחת מסעדה מתחילה כאן

מערכת שורש  ח אדר א, תשעו  2/17/2016

ציוד למסעדות הוא תחום מוביל בענף המזון בארץ!
.......................

הדרך לפתיחת מסעדה מתחילה כאן

ציוד למסעדות הוא תחום מוביל בענף המזון בארץ. כל מסעדה חדשה או מסעדה בתהליכי שדרוג, זקוקה לציוד כגון סכינים מיוחדות, עגלות נירוסטה, מכלי אחסון וכדומה. חשוב להשקיע בציוד איכותי, על מנת ליהנות ממנו לאורך זמן. לפעמים עדיף לשלם כמה שקלים יותר, אבל לחסוך הרבה יותר מזה בטווח הרחוק. מטבחים של אולמות אירועים או מסעדות זקוקים לפריטי ציוד רבים, בהתאם לגודל המקום ולכמות המוזמנים. חשוב להתאים את הציוד לחלל המטבח, על מנת שלא יתפוס מקום רב מידי ויהיה פונקציונלי ויעיל למטרות שלכם. יש סוגים שונים של מטבחים ולכל אחד מהם צורך בציוד שונה. יש מקומות שמוכרים אוכל מוכן ויש שזקוקים למשטח עבודה רב כדי להכין את האוכל במקום. בר סלטים בהגשה עצמית למשל, יזדקק לציוד שונה לחלוטין ממסעדה שמתמחה בהכנת סושי.

מספר נקודות חשובות לגבי ציוד למסעדות

בעבר היה נהוג להגיע לעבודה מצוידים בסנדוויץ' מהבית או פלסטיקים עם אוכל מבושל. היום רוב מקומות העבודה מציעים לעובדיהם לאכול במסעדות בקרבת המשרד במחיר מסובסד. כתוצאה מכך, כמות המסעדות הלך וגדל ועמו הצורך בציוד חדיש ומתקדם שיעזור לייעל את זמן הכנת המזון ויסייע בהגשה אסתטית ונוחה יותר. ציוד למסעדה צריך להיות קומפקטי וחסכוני במקום, הוא צריך לאפשר סביבת עבודה נוחה ויעילה על מנת למקסם את פוטנציאל העסק. ציוד המיועד עבור אחסנה של מזון וחומרי גלם, חייב להיות מותאם לטמפרטורות של חום וקור כדי לשמור על טריות המצרכים. כל מטבח חייב להכיל ציוד מתאים, שיאפשר לו לקצוץ, לערבב ולחמם את המזון במהירות וביעילות, ובכך לספק שירות טוב ומהיר ללקוחות המסעדה. כדי שלקוח יצא מרוצה מהמסעדה, יש להקפיד כמובן על טיב האוכל ועיצוב המקום, אך גם על כלי ההגשה, מהירות הגשת המנות ותחושה כללית של יעילות.

ציוד למסעדה - טיפים ועצות

כאשר מחפשים להחליף את הציוד במסעדה או לחילופין לרכוש ציוד חדש לרגל פתיחת מסעדה חדשה, חשוב להשקיע בציוד טוב ואיכותי. תקפידו לקנות ציוד רק מחברות מוכרות, על מנת להבטיח איכות גבוהה ואחריות למקרה של תקלה. כאשר מדובר בציוד יקר, אחריות היא אחד הדברים החשובים ביותר. חברה רצינית תספק לכם שרותי אחזקה ותיקון, ואף חלקים חלופיים במקרה של תקלה. חשוב כמובן לבצע סקר שוק ולבדוק אילו חברות קיימות בשוק, מה הן מציעות ובאיזה מחיר. חברות רבות מציעות גם שירותי ייעוץ שתוכלו להיעזר בהם על מנת להבין למה המסעדה שלכם זקוקה.

המאמר באדיבות שף ליין – ציוד למסעדות